Vragen over containers


Hoe bestel ik een container?

Een container bestellen kan eenvoudig via het "container aanvraag" formulier. Wij zullen dan spoedig contact met u opnemen. Indien u niet weet welke container u nodig heeft, of u wilt advies over de mogelijkheden, dan kunt u een afspraak maken met een van onze milieuadviseurs. Bel: 030-28 55 200

Terug naar bovenTerug naar boven

Welke container kan ik bestellen voor mijn afval?

Op de pagina containers zijn de meest voorkomende containers soorten en afmetingen te vinden. Echter bestaan er bijna net zoveel soorten inzamelmiddelen als afvalsoorten, Neem contact met onze milieuadviseurs op om de mogelijkheden te bespreken. bel: 030-28 55 200

Terug naar bovenTerug naar boven

Mijn container is kapot. Wat moet ik nu doen?

Een kapotte container is erg vervelend. U kunt het beste contact met ons opnemen we kijken samen met u naar een snelle en passende oplossing.

Terug naar bovenTerug naar boven

Wanneer wordt mijn nieuwe container geplaatst?

Tijdens het afstemmen van onze dienstverlening zijn er afspraken gemaakt over het plaatsen, leveren en ledigen van uw container. Mocht deze datum verstreken zijn, of weet u niet meer wat de datum was, dan kunt u contact opnemen met uw contactpersoon of via onze planning.

Terug naar bovenTerug naar boven

Moet ik aanwezig zijn bij de plaatsing van de container?

Particulieren die contact af moeten rekenen, dienen aanwezig te zijn voor betaling bij het plaatsen van een container.

Voor de overige klanten is het aanwezig zijn bij het plaatsen van de container niet nodig. Het is dan wel wenselijk dat u van tevoren duidelijk heeft aangeven waar de container geplaatst moet worden.

Terug naar bovenTerug naar boven

Mijn perscontainer meldt een storing. Wat moet ik doen?

Neem telefonisch contact met ons op, wij kijken met u mee wat het probleem is en komen langs om hem op te halen of (afhankelijk van het probleem) hem op locatie te repareren.

Terug naar bovenTerug naar boven